FANDOM

WstępEdytuj

Gra Colonialism PBF to bardzo złożona i wielowarstwowa rozrywka dla tęgich umysłów. Ze względu na otwartość świata, mimo ograniczenia do samego kontynentu Afryki daje nieprawdopodobne możliwości wykazania się zmysłem taktycznym i strategicznym. Jedyne w swoim rodzaju połączenie kwestii gospodarczych i militarnych w jednej grze pozwala graczowi na spełnianie każdej zachcianki, o ile ta będzie miała odzwierciedlenie w rzeczywistości XIX wieku. Choć gra jest dokładnie umiejscowiona w historycznej przeszłości, gracze nie są zobowiązani do przestrzegania chronologii wydarzeń z naszego świata - gra pozostawia kolonizatorom wolną rękę.

Jak grać?Edytuj

Na to pytanie naprawdę trudno odpowiedzieć, właśnie ze względu na wielowarstwowość i mnogość możliwości. Każdy bowiem znajdzie swoją niszę w której może działać. Ale można stworzyć kilka podstawowych porad, które postaram się tutaj przedstawić.

Graj klimatycznieEdytuj

To podstawa - gra rozgrywa się w rzeczywistości XIX wieku, więc nie pisz o samolotach, telefonach komórkowych, czy malutkich laptopach. Zachowanie klimatu naprawdę dużo daje, bowiem przyjemność z grania i czytania czyiś postów jest wtedy dwa razy większa.

Czytaj FAQ i regulaminyEdytuj

To również ważna rzecz. Nie zasypuj admina pytaniami na które znajdziesz bez problemu odpowiedź w FAQ, albo w regulaminach i pomocach do gry. Znacznie uprzyjemni to rozgrywkę Tobie, bo będziesz miał większą wiedzę, którą z pożytkiem wykorzystasz i ułatwi życie Adminowi, który będzie mogł się zająć aktualkami. ;-)

Decyzje admina SĄ ostateczneEdytuj

Proste i jasne - z adminami się nie kłóci, to oni tworzą świat w którym gramy, a grożenie bogom jest niebezpieczne...

cdn...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki