FANDOM

Surowce Specjalne (SS) są istotną częścią Twojej gospodarki, bowiem to właśnie dla nich wyruszasz na wyprawę do Afryki!

Oto one:

  • Złoto

Do wydobywania złota potrzebne są Tobie Kopalnie Złota, specjalnie przystosowane by je wydobywać. Pracują w nich najlepsi górnicy, a pilnują najgroźniejsi strażnicy. Złoto możesz wykorzystywać do kilku celów - przesyłać do kraju by zdobyć wdzięczność monarchy, przetapiać na $ na miejscu (potrzebna Mennica!), bądź tworzyć z nich przedmioty luksusowe i rozprowadzać wśród miejscowej ludności i tubylców, zyskując tym samym ich zadowolenie.

*Przyprawy Egzotyczne

By zdobyć przyprawy egzotyczne musisz założyć specjalną Plantację Egzotyczną, na której czarni będą dla Ciebie hodować przyprawy i je zbierać. Potem możesz je wysłać swojemu monarsze, bądź sprzedawać na miejscu kolonistom, zdobywając ich przychylność.

  • Kość Słoniowa

By zdobyć ten rarytas, musisz wysyłać swoje wojska na polowania, a najlepiej jeździć na nie samemu. Podczas takiego polowania istnieje ryzyko, że połowa ludzi zginie i nie znajdziecie nawet jednego słonia, ale za to gdy już takiego się złapie i obetnie mu kły, są one warte gigantyczne pieniądze. Kość Słoniową możesz sprzedać handlarzom za $, bądź wysłać do monarchy.

*diamenty / kryształy

Patrz: Złoto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki